اخبار لحظهای و مهم ارزهای دیجیتال

این افراد که امروزه پیدا کردنشان از طریق شبکههای اجتماعی آسان شده میتوانند یک تبلیغ بسیار موثر برای شما بکنند، بهشرطی که کاملا مرتبط با حوزه کاریتان باشند و تنها استفاده از افراد مشهور برای شما مفید نیست. برعکس بازاریابی درونگرا، در بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing) این شما هستید که کسب و کار خود را به مشتری مرتبط میکنید. در این مدل از بازاریابی باید بتوانید نیازی را در مخاطبین ایجاد کنید تا به سراغ شما بیایند و آنها آغازگر رابطه مشتری و کسب و کار باشند. در تاکتیک بازاریابی ویدویی (Video Marketing) سعی میشود از طریق محتوای ویدویی پیام کسب و کار و برند به کاربر منتقل شود.

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی (Guerrilla Marketing) یک روش نامتعارف برای بازاریابی در مدت زمان کوتاه و با بودجه محدود است. با این هدف که کاری کنید مشتری در زمان نیاز، شما را پیدا کند، پس از آن در مسیر خرید هدایت شود و در هر مرحله از مسیر خود، چیزی با ارزش از شما دریافت نماید. و همینطور بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی و با جایگذاری متن خود در قسمت های مختلف قالب، پست خود را آماده کنید. اولین کامپیوترهای مجهز به نرمافزارهای چاپ و نشر متن در دههی ۱۹۸۰ روانهی بازار شدند.

در تعریف اولین شاخه دیجیتال مارکتینگ یعنی بازاریابی اینترنتی بخشی را بهعنوان استراتژی بازاریابی معرفی کردیم. اولین چیزی که 66٪ مدیران اول هر صبح انجام می دهند بررسی ایمیلهایشان است. حال اگر این تجربه رضایتبخش بوده باشد و فرد دیگر با اعتماد به شخص اول از محصول استفاده کند، یعنی از طریق بازاریابی دهان به دهان یک کسب و کار مشتری جدید کسب کرده است. یعنی این مشتری یا در بیان دیجیتال، کاربر است که به سراغ شما میآید و از شما سوال پرسیده و یا خرید میکند.

برخلاف بازاریابی سنتی ، بازاریابی دیجیتال بازده بالاتری از سرمایه گذاری و نرخ تبدیل بیشتری دارد یعنی شما با استفاده از استراتژی مناسب، با کمترین هزینه میتوانید برند خود را به مشتریهای خود معرفی کنید و شناخته شوید. در تاکتیک بازاریابی اجازهای (Permission Marketing) مردم، مخاطب و یا کاربر را رضایت خودشان، از شما میخواهند خدمات و یا سرویستان را معرفی کنید. شما از طریق بازاریابی دیجیتال میتوانید بفهمید مشتریان شما بیشتر از کجا هستند، برای مثال چند نفر از سایت شما بازدید کرده اند؟ بازاریابی چریکی به صورت مستقیم با مردم (که شاید مشتری شما شوند) در ارتباط است.

تا زمانی که پس از فروش محصول خود، سعی بر کسب رضایت مشتری خود را دارید، در واقع قلمرو فعالیت شما حول محور دیجیتال مارکتینگ میچرخد. بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) شیوهای از بازاریابی است که در آن ارتباط بین مشتری و کسب و کار از طریق مشتری آغاز میشود. در این نوع از بازاریابی خلاقیت حرف اول را زده و اگر آن را نداشته باشید فقط به برند خود ضربه زدهاید. برای مثال تبلیغات هدفمند گونهای از تبلیغات است که در آن به ازای هر کلیک پول پرداخت میکند، آن هم نه برای هر کلیک، بلکه کلیکهایی که خودتان در شبکه تبلیغات موردنظر تعیین کردهاید که چه افرادی اینکار را انجام دهند.

این پیام صرفا بهشکل مستقیم مانند یک تبلیغ نباید منتقل شود، بلکه تکتیکهای همراه کردن مخاطب در ویدیو هم باید مورد استفاده قرار گیرد. پس از تماشای یک ویدئو از محصولات شما، بهطور متوسط ۷۰% احتمال خرید مشتریان بیشتر میشود؛ زیرا ویدئو حس اعتماد در مخاطبان را افزایش میدهد. در ادامه بهصورت مختصر برخی از تکنیکها را معرفی میکنیم.

همچنین تمام پلاگینهای وردپرسی لازم برای اجرای دیجیتال مارکتینگ پیشرفته معرفی خواهد شد. همچنین تلاش ما بر این است تا انواع بازاریابی دیجیتال و البته ابزارهای کاربردی این حرفه را به شما معرفی کنیم. از همین رو، کوله باری از پرسشهای بی پاسخ در ذهن کاربران وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوالات متداول، درباره دیجیتال مارکتینگ بپردازیم و همچنین یک تعریف جامع و کلی از آن ارائه دهیم. اما در تبلیغات مستقیم مانند تبلیغات بنری (Banner Advertising) و یا تبلیغات ویدویی، شما محصول یا خدمات خود را مستقیما تبلیغ میکنید و ممکن است هدفمندی خاصی در آن وجود نداشته باشد.

معمولا این تبلیغات با علامت اختصاری AD نمایش داده میشود تا کاربر متوجه شود که این نتایج سئویی یا معتبر گوگل است یا نتایج تبلیغاتی گوگل. بدین ترتیب، در بخشهای مختلف SERP حاصل از جستجوی کلیدواژههای معین یا عباراتی خاص، تبلیغات موردنظرتان نمایش داده میشود. یکی از مطالعات انجام شده نشان میدهد ایمیلهایی که موضوع شخصی سازی شدهای دارند ۲۶ درصد بیشتر از سایر ایمیلها باز میشوند.

البته برای یک سرمایه گذار در پی خرید و فروش بیت کوین و سایر گزینههای پولساز در بازار، این موضوعات اهمیت چندانی ندارند! کاربران با استفاده از این استیبل کوین میتوانند در تراکنشهای مربوط با امور مالی غیرمتمرکز هم مشارکت کنند. حرکات صعودی اخیر بیت کوین و اتریوم باعث شد تا بسیاری از تحلیلگران دیدگاه خود را درباره آینده این دو ارز دیجیتال ارائه دهند.

گفتنی است که استیبل کوینهای برتر بازار و توکنهای مبتنی بر قرارداد هوشمند، بیش از ۴۴ درصد از ارزش کل ۲.۰۸ تریلیون دلاری بازار را تشکیل میدهند. اما برای مطالعه همه آنها تگ تاکتیکهای بازاریابی را در سایت فوربو دنبال کنید. به پایان مقاله آموزشی دیجیتال مارکتینگ چیست در سایت فوربو رسیدیم. انتخاب نادرست سایت رسپورتاژ کننده موجب هدر رفت بودجه سازمانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید