استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست (+ مراحل تدوین آن)

در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. به همین منظور یکسری ویدیو های آموزشی پیش نیاز قبل از شروع دوره در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده خواهد شد تا در صورتی که هیچ زمینه ای از دیجیتال مارکتینگ ندارند با مشاهده این ویدیوها الزامات این حوزه را متوجه شده و با آگاهی بهتری وارد دوره و کلاس های آنلاین دیجیتال مارکتینگ آغازینو شوند.

شما میتوانید در وب سایت لاوان نمونه کار ها را مشاهده کنید. اینکه هر بار کاربر صفحه را باز می کند و تبلیغ را مشاهده میکند نیز ایمپرشن نامیده می شود و الزاما کلیک روی آن اتفاق نمی افتد. سعی کنید روی یک کلمه کلیدی (کوتاه یا بلند بودنش اهمیتی ندارد) مانور دهید و از مسیرتان خارج نشوید.

متمرکز بر کلمه کلیدی: محتوای شما باید روی موضوع به شدت متمرکز باشد. با استفاده از شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ می توان با ایجاد یک محتوای جذاب و کاربر پسند در بازه زمانی بسیار کوتاهی به میلیون ها کاربر دسترسی پیدا کرد و آنها را با محصول و خدمات آشنا کرد.

ویدئوها، تصاویر یا پادکست های مرتبط واقعاً اهمیت زیادی دارند و بسیار مفید واقع می شوند. گوگل چگونه تعیین می کند که آیا چیزی ارزش بالایی دارد یا نه؟ گوگل این را می داند. گوگل می خواهد بداند، که محتوای شما اصلا درباره ی چیست. منحصربه فرد و آگاهی بخش: محتوای تکراری یا محتوای تغییرشکل یافته ای که همه جا پیدا می شود، به شما کمکی نمی کند. چراکه وقتی محصولی در موقعیت جغرافیایی ایده آل توزیع شود، فرصت تبدیل مخاطب به مشتری یا افزایش مشتریان به وجود می آید. وقتی با اصول اولیه دیجیتال مارکتینگ آشنا می شوید، می توانید بر بسیاری از چالش هایی که بین شما و اهداف شما تداخل ایجاد می کند ، غلبه کنید.به عنوان مثال ، اگر نیاز به افزایش حضور آنلاین خود دارید ، شاید بهترین راه حل SEO باشد.SEO بر بهبود دیده شدن وب سایت شما کمک می کند.

هر دو رویکرد برای دیده شدن و استفاده از پتانسیل بالقوه ی بازاریابی اینترنتی ضروری است. 94% بازاریابان B2B به طور فعال از لینکدین برای بازاریابی استفاده می کنند. بازاریابی دیجیتال به شما کمک می­کند نسبت به استفاده از روش­های سنتی مخاطبان و مشتریان بیشتری را که احتمالا محصول یا خدمات شما را خریداری میکنند، هدف قرار دهید. خیلی ها معتقدند بازاریابی اینترنتی در ایران قابل استفاده نیست یا سود دهی و درآمد ندارد. در حالی که اگر بازاریابی اینترنتی به کسب و کار اضافه شود، راحت بیش از ۱۰۰ مشتری را در یک ماه جذب می کند.

بازاریابی محتوا یعنی جذب مخاطب از طریق تولید محتوای باکیفیت و سئو شده، و هدایت او به سمت خرید از سایت. در محتوای بیش از 2000 کلمه دیگر هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد. استفاده از محتوای تصویری: محتوای متنی فوق العاده است، اما قرار دادن عکس و ویدئو، احتمال کسب رتبه ی بهتر را را بالاتر می برد. طبق دادههای ارائهشده توسط گلسنود، بهرغم از دست دادن بیش از نیمی از ارزش خود از ماه سپتامبر به این سو، کارمزدهای اتریوم به سطح رکوردشکنی رسیدهاند. اشتراک گذاری لینک افیلیت از حساب شبکههای اجتماعی و یا وبسایت خود.

دیدگاهتان را بنویسید