خانه بساز و کسب درآمد کن – راهنمای تبدیل

تا این بخش به خوبی میدانیم که استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کانالهایی را شامل میشود. این کمپین در واقع شامل اقداماتی میشود که به شما اجازه میدهد میزان فروش خود را بالا ببرید. باشد؛ چرا که شما با شناسایی مخاطب خود میتوانید محتواهای ویژهای را برای آنها تولید کنید و رضایت هر چه بیشتر آنها را نیز به دست آورید. اگر تا اینجا مطلب را مطالعه کرده باشید، به خوبی میدانید که دیجیتال مارکتینگ چیست و برای انجام آن چه روشهایی را میتوان دنبال کرد. همان طور که می دانید اطلاعات موجود در نمایه یک صفحه یا پیج اینستاگرام اولین چیزی است که مردم هنگام ورود به حساب شما آن را میبینند و به همین دلیل است که هایلایت اینستاگرام بسیار مهم است.

در این دوره 36 ساعته شما فقط قسمتهای مهم هر ابزاری که دانستن آن برای یک دیجیتال مارکتر ضروری است را یاد میگیرید. دو مسئله بسیار مهم که در جذب مخاطب تاثیر دارد را میتوان تولید محتوا مناسب و انجام تبلیغات در نظر گرفت. در اینستاگرام میباشد. فرآیند تبلیغات همواره لازم و ضروری است و تقریبا راهی دائمی و بازده برای کسب و کارها میباشد. کمپین ویدئو ریتارگتینگ، نوعی از تبلیغات ویدیویی است، که ویدئو تبلیغاتی را تنها به کسانی که قبلا وب سایت شما را بازدید کرده ولی خریدی انجام نداده­اند، نمایش می­دهد.

دنیای دیجیتال هر روز آپدیتتر و بهروزتر از روز قبل است، و شما برای دیجیتال مارکتر شدن و دیجیتال مارکرت بودن باید همیشه آپدیت باشید، برای این امر باید در گروههای دیجیتال مارکترها عضو شوید، باید هر روز مطالعه داشته باشید تا دراین حوزه ماندگار شوید. آموزش دیدن، اولین قدم از تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر توانمند است. به طور معمول کسانی که به عنوان کارشناس و در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ فعالیت و کار میکند با همه ی این توانایی ها و مهارت ها آشناست و در یکی ازاین مهارت ها از همه بهتر است. توجه داشته باشید که اگر این کار به درستی صورت گیرد؛ اصل دوم موفقیت نیز انجام شده است، چرا که مخاطبان با توجه به سلیقه خود و به صورت کاملا ارادی، صفحه شما را دنبال خواهند کرد.

در بخش قبل به شما گفتیم که مخاطب خود را شناسایی کنید و سپس با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان خود، محتواهایی را به تولید برسانید. اگر به دنبال یک راه برای شناسایی مخاطبان خود هستید، ما به شما آنالیز صفحات رقبا را پیشنهاد میدهیم. برای مثال اگر شما در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردهاید، میتوانید به دیگر صفحاتی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، مراجعه کنید و فالوورهای آنها را مورد بررسی قرار دهید. برند و فروشگاههای گوناگونی در حال فعالیت در این شبکه اجتماعی هستند و محصول خود را به تعداد افراد بیشتری معرفی میکند و مشتریان بیشتری را نیز به دست میآورند.

سوم اینکه به برند سازی شما کمک می کند. اگر قصد حضور موثر در شبکه های اجتماعی دارید و می خواهید مخاطبان بیشتری برند شما و کسب و کارتان را بشناسند نیاز به برنامه ریزی درست و اصولی برای حضور در شبکه های اجتماعی و همچنین دانش تحلیل این فضا را دارید.

تعداد کاربران فعال اینترنت و شبکه های مجازی در کل دنیا چقدر است؟ توصیه میشود نام یا به اصطلاح آیدی صفحه خود را به گونهای انتخاب کنید که در ذهن کاربران شما بماند و بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. ورای وب سایت، ممکن است شما تلاش خود را بر روی کانال های مخصوص کسب و کار مثل لینکدین LinkedIn که دارای ترافیک محلی هستند قرار دهید. این کار سبب میشود مخاطب جذب محصول مورد نظر شما شود و به خرید آن بپردازد. توجه داشته باشید که این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است و میتواند به جذب و افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک زیادی کند.

این شبکه اجتماعی میتواند به صورت منفرد و یا در کنار دیگر شبکه های اجتماعی و کانال های ارتباطی برای افزایش تاثیر گذاری استفاده شود. استوری یکی از مزیتهای اینستاگرام به حساب میآید که میتواند مخاطب را به چالش بکشاند. اما سوال پیش میآید که این همه کاربر که در این شبکه اجتماعی عضو هستند، تنها به دنبال سرگرمی و تفریح هستند؟ به عنوان مثال در ایران می توانید به راحتی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید، اما با یکسری محدودیت های خاص، اما این محدودیت ها نمی توانند مانع این شوند که افراد نتوانند بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید