خانه بساز و کسب درآمد کن – راهنمای تبدیل

بیشتر اوقات، مشاغل از چت، تماس، ارسال پیامک و غیره به منظور تبدیل ترافیک ورودی وب سایت خود به مشتری، استفاده می کنند. اگر تبلیغ دهنده باشید، به ازای تبلیغات که به فروش بیشتر شما کمک می کند، به شرکت وابسته پول پرداخت می کنید. اگر درست ببینیم، میفهمیم که شیوه تصمیم گیری مردم عوض شده است و رد آن را که بگیریم، واکنش مشتریان نسبت به حرفهایی که برندها در قالب تبلیغات و… پاسخ این پرسش با ذکر یک مثال ساده قابل فهم است؛ تصور کنید شما متخصص قلب و عروق هستید؛ یک زمین قدیمی دارید که میراث اجدادتان است؛ شما تصمیم به ساخت یک برج ۳۰ طبقه در آن گرفتهاید؛ این کار را به یک پیمانکار حرفهای میسپارید یا خودتان ساخت و ساز را شروع میکنید؟

با برقراری ارتباط با منتشرکنندگان دیگر، نوشتن پستهای میهمان در این وبسایتها (و لینک بازگشتی به وبسایت خودتان) و جلب توجه خارجی میتوانید بکلینکهایی که برای ارتقاء وبسایتتان در SERPهای درست نیاز دارید را بدست آورید. برخی از برندها از بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای تعامل و گفتگو با مخاطبان استفاده می کنند.

پس با استفاده از چه سنجشهایی میتواینم حرکت سازمانی خود را کنترل کنیم؟ خرید، یک تبدیل معاملاتی است، اما ثبتنام در خبرنامه یا تماسی که با دفتر کار گرفته میشود تبدیل غیر معاملاتی است. کوپر میگوید که توسعهدهندگان شیبا اینو در حال کار بر روی ایجاد مکانیسمهای تازهای برای سوزاندن این میم کوین هستند. این تبلیغات همسان است. تبلیغ همسان با ارائه اطلاعات یا سرگرمی، این تعصب را دور می زند و جنبه «تبلیغ» را کم اهمیت جلوه می دهد.

کاربران زیادی بلافاصله پس از اینکه سوالی در ذهنشان شکل میگیرد یا به اطلاعاتی در یک زمینه نیاز پیدا می­کنند، برای یافتن جواب سوالات خود و اطلاعات در گوگل جستجو میکنند. کسبوکارها بودجه کلانی صرف میکنند تا پیام خود را به مخاطبان فراوان یک شبکه تلویزیونی یا یک بیلبورد در مناطق پررفتوآمد شهر برسانند، به این امید که تعدادی از مخاطبان این پیام، مشتریان بالقوه آنها هستند.در دنیای دیجیتال اوضاع کاملا متفاوت است، برندها برای تعداد مخاطبان یک رسانه هزینه نمیکنند، آنها برای تعداد مشتریان بالقوه خود در میان مخاطبان یک رسانه هزینه میپردازند. برخی از شرکتها و موسسات برگزار کننده دورههای آموزش دیجیتال مارکتینگ، این امکان را در اختیار مهارت آموزان خود قرار میدهند تا پس از اتمام فرآیند آموزش، در همان جا مشغول به کار شوند یا همچنین رزومه آنها را در بانک اطلاعاتی قرار داده و به عنوان یک نیروی ماهر به بازار کار معرفی میکنند.

اکثر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، LinkedIn ، Pinterest و Snapchat به شما این امکان را می دهند تا در سایت آنها تبلیغ کنید. در گروه این وبسایت ها قرار می گیرند. آنها از طیف وسیعی از فرصت ها برخوردار هستند و عاملی اساسی برای دیجیتال مارکتینگ در تمام زمینه های آن هستند. آنها کاربران را قادر میسازند تا از نمایه اینستاگرام شما بازدید کنند. وقتی قلعه خودمان را در دنیای وب میسازیم بعد از مدتی تعدادی بازدید کننده خواهیم داشت.

مثلا اگر فقط 10 درصد از ترافیک سایتتون از جستجوی ارگانیگ میاد، احتمالا باید روی سئو سرمایه گذاری بیشتری انجام بدین تا افزایش ترافیک وب سایت رو شاهد باشین. اگر بیزینس ما بتواند هزینه های کسب مشتری خود را پایین تر از ارقام بالا نگه دارد، درآمد خواهد داشت. هر تبلیغ بر اساس الگوریتم هایی بررسی می شود، اگر تبلیغ شما در مقایسه با سایر تبلیغات برتری هایی داشته باشد، میزان کلیک بیشتری خواهید داشت.

در سالهای اخیر دیگر مردم وقتشان رو کمتر با خواندن روزنامه یا دیدن تبلیغات در تلویزیون سپری میکنند؛ بخش زیادی از زمان مشتریان شما پای تلفن همراه یا کامپیوتر یا تبلت میگذرد و شما باید بتوانید در آنجا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید در این میان نقش اپلیکیشهای مبتنی بر صدا مثل کلاب هاوس پررنگ شده است.

آن ها به حرف شما خیلی کمتر از کامنتهای مردم در شبکههای اجتماعی درباره محصول یا خدمات برند تان اهمیت میدهند! بازاریابی محتوا هرگونه تلاش برای بازاریابی دیجیتال است که از ابزارهای محتوایی مانند (پست های وبلاگ، اینفوگرافیک ها، کتاب های الکترونیکی، فیلم ها و غیره) برای ایجاد آگاهی از برند تجاری، ایجاد کلیک، هدایت یا فروش استفاده می کند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی برای مخاطبانی که ممکن است از وجود تجارت، محصول یا خدمات شما مطلع نباشند، بسیار عالیست. مانند هر استراتژی بازاریابی، هدف از بازاریابی محتوا جذب مخاطبانی است که در نهایت به مشتری تبدیل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید