دیجیتال مارکتینگ چیست؛ بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین به صورت تخصصی در زمینه فروش محصولات دیجیتال و سخت افزار فعالیت دارد. در طول سال 2020 ما 800000 پوند اسناد فروش ارسال شده از مشتریان را تجزیه و تحلیل کردیم. همۀ این فروشگاه هایی که راجع به آن ها صحبت کردیم از ابتدا این نبوده اند. اگر در این دوره به صورت عملی دست به کار نمیشوید و این مهارتها و ابزارها را نمیآزمائید، کار یادگیری جداً سخت میشود. محصولات این فروشگاه در دسته بندیهای لپ تاپ، موبایل، تبلت، سخت افزار، تجهیزات شبکه، ماشینهای اداری و لوازم جانبی قرار دارند.

کالاهای این فروشگاه در دسته بندیهای قطعات کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، ماشینهای اداری، تجهیزات شبکه و سرگرمی قرار دارند. بازاریابی اینستاگرام با ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم به شما در توسعه نام تجاری شما کمک زیادی می کند. به عنوان مثال اگر افراد زیادی را فالو یا آنفالو کنید قطعاً با جریمه های اینستاگرام مواجه می شوید که در ادامه متداول ترین آن ها را توضیح داده ایم. لیون کامپیوتر برخلاف خیلی از فروشگاههای تخصصی در طی سالها فعالیتش ماهیت اصلی خود را به عنوان فروشگاه تخصصی سخت افزار حفظ کرده است.

برای ساخت سایت، بهترین کار این است که از فروشگاهساز استفاده کنید؛ چون با آن نیاز به کدنویسی و دانش فنی ندارید و خیلی سریع نیز سایت تان آماده است. از آنجایی که بسیاری از عملیات بازاریابی مورد اشاره در بالا ممکن است به صورت جدا از هم کار کنند، باید شخصی وجود داشته باشد تا این فعالیتهای دیجیتال را هماهنگ و آنها را کمپینهای جداگانه گروهبندی و عملکرد هر کمپین را بررسی کند. باید در ذهن داشته باشید که پستهایی که در آنها از هشتگ استفاده میکنید، صرف نظر از محتوای پست، نرخ تعامل بیشتری خواهند داشت.

کمپینهای تبلیغاتی توییتر: در این روش، برای قرار گرفتن محتوا در بالای فید توییتها هزینه پرداخت میشود و محتوای شما به مخاطبان بیشتری نشان داده میشود و همچنین میتوانید سراغ تبلیغاتی بروید که پروفایل شما به مخاطبان نشان داده شود. باز هم مانند سئو، بازاریابی ارگانیک تجارت شما در شبکههای اجتماعی به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد اما در طولانی مدت میتواند نتایج بسیار ارزانتری را برای شما به ارمغان بیاورد. اما سوال مهم اینجاست که این فروشگاهها چطور توانستند در رقابت با سایر سایتها به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال شناخته شوند. این فروشگاه روزانه تعدادی محصول را با تخفیف ویژه تحت عنوان پیشنهاد طلایی به فروش میرساند.

به عنوان نکته ی آخر در مورد نحوه اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ بدانید که موفقیت در این حوزه آنقدرها هم سخت نیست و فقط نیازمند استراتژی های درست می باشد و در سال های اخیر سایت و کسب و کارهای زیادی از این طریق به موفقیت رسیده اند و به کسب و کار خود رونق بخشیده اند. در نهایت اگر به عنوان مدیر یک کسب و کار به کمک دیجیتال مارکتینگ وارد فضای آنلاین شوید، افزایش سود چندین برابری را تجربه خواهید کرد که در بازار سنتی ممکن نیست. دارد. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که تجربیات فراوانی را میتواند به دانشجویان خود منتقل نماید.

4.تبلیغاتی کلیکی که در آن برای کلمات کلیدی خاص و با جستوجوی زیاد در خود گوگل تبلیغ کرده تا لینک شما به ازای آن کلمات نمایش داده شود. نتیجه دقیق فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی سنتی بعد از اتمام آن و فقط در صندوق فروش قابل مشاهده است آن هم به صورت کلی و بدون جزئیات.

کیمیا آنلاین زیر لوگو خود عبارت “مرجع تخصصی فروش آنلاین کالای دیجیتال” را ذکر کرده است؛ اما دسته بندی پوشاک و لوازم خانگی هم در سایت دیده میشود که ربطی به کالای دیجیتال ندارند. اما سرویسهایی مثل فروشگاه ساز پرتال کار را برای کسانی که قصد راه اندازی سایت فروشگاهی دارند راحت کرده است. ۹۰٪ از کاربران اینستاگرام حداقل یک پیج تجاری را دنبال میکنند و طبق گفته ۸۳٪ از کاربران، اینستاگرام کمک زیادی در کشف محصولات و خدمات جدید کرده است.

همچنین به شما توصیه میکنیم از یک ادمین برای صفحه اینستاگرام تجاری خود استفاده کنید تا اقدامات شما برای برندسازی و تبلیغات با برنامه و منظم دنبال شود. آیا شما میتوانید در یک مغازه کثیف و شلوغ، کالای خود را به صورت لوکس بفروشید؟ علاوه بر این، جلب توجه مشتریان یا همان گیرنده ها دشوارتر می شود ، زیرا گیرنده ها به طور فزاینده ای مملو از تبلیغات رقابتی می شوند. شما هم اگر بخواهید می توانید، صاحب یکی از این فروشگاه های موفق و پرفروش باشید. البته این فروشگاه خدمات پشتیبانی خود را به صورت تیکتی و تلفنی به خریداران ارائه میکند.

دیدگاهتان را بنویسید