دیجیتال مارکتینگ چیست : از سیر تا پیاز – ITIRAN

بیت کوین همیشه اولین رمزارز بوده است. ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسیها ماهیت فیزیکی ندارند یعنی شما اگر ارزی مانند بیت کوین را بخرید، سکه دریافت نخواهید کرد، درواقع اصلا هیچ سکهای در این بازار وجود ندارد و اطلاعات شما در کیف پول دارایی شما را نشان میدهد. البته ممکن است که رستورانی با شرکتی یا سازمانی همکاری کند اما به طور کلی نوع کسب و کار همین است. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید در پایان این مقاله به خوبی درک خواهید کرد که در سبک زندگی دیجیتال چه فرصت بزرگی پیش روی شما قرار گرفته که اگر از آن استفاده نکنید، بخش زیادی از افرادی را که هم اکنون به دنبال خدمات شما هستند از دست خواهید داد.

بسیاری از افراد بازاریابی دیجیتال و بازاریابی اینترنتی (آنلاین) را یکسان میدانند، در حالی که دیجیتال مارکتینگ و اینترنت مارکتینگ دو مبحث متفاوت هستند، در بازاریابی اینترنتی فرایند کار تنها با استفاده از بستر اینترنت (مثلا سایتها و شبکههای اجتماعی) انجام میشود ولی در بازاریابی دیجیتال این فرایند علاوه بر ابزارهای آنلاین با استفاده از تمام پتانسیل بستر دیجیتال انجام میپذیرد، در حقیقت اینترنت مارکتینگ بخشی از دیجیتال مارکتینگ است.

این روش به خصوص برای کسب و کارهایی که در ابتدای کار هستند و بودجه زیادی برای تبلیغات ندارند، بی نظیر است! بازار ارزهای دیجیتال یک بازار مالی جهانی است که افراد از سراسر دنیا با سطوح اطلاعاتی مختلف در آن فعال هستند، بازار ارزهای دیجیتال یک بازار غیرمتمرکز است، به زبان ساده دولت یا سازمان خاصی بر روی آن کنترلی ندارد که بسیار خوب است و یک نقطه قوت برای این بازار به حساب میآید، اما این آزادی باعث شده است که سودجویان و کلاهبرداران از ناآگاهی عامهی مردم در خصوص بازار، سرمایهی آنها را از بین برده و خود سود هنگفتی کسب کنند.

این دوره ها بصورت بلندمدت و با اعطای مدارک دانشگاهی و یا بصورت کوتاه مدت برای مدیران ارائه می شوند و تاثیر زیادی در افزایش تخصص بازاریابی و تبلیغات آنها دارد. در این استراتژی با در اختیار قرار دادن اطلاعات مرتبط و مفید برای مخاطبین، افراد علاقمند به صنعت شما که میتوانند مشتری شما باشند جذب می شوند و در هر مرحله از سفر مشتری (customer journey) ارزشی از محصولات برای مخاطب بیان می شود.

به روشهای جذب، ارتباط و کسب رضایت مشتری در تمامی مراحل سفر خریدار، بازاریابی درونگرا میگویند. بازاریابان و یا مدیران رسانه های اجتماعی به شرکت ها کمک می کنند تا با مشتریان خود در رسانه های اجتماعی ارتباط بهتر و موثرتری داشته باشند. یعنی تبلیغ در صفحه فردی مشهور و یا صفحهای با فالوور بالا.

سعی کنید در شبکه های اجتماعی مستقیم محصولات خود را تبلیغ نکنید. انجام معامله در بازار ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعته و در طول ۷ روز هفته ممکن است. سرمایه گذار و معامله گر ارز دیجیتال کیست؟ معامله گر یا تریدر ارز دیجیتال کیست؟ سئو بر بهبود نتایج برجسته متمرکز است ، همچنین به عنوان ترافیک “طبیعی” یا “ارگانیک” شناخته می شود.

معمولا کسانی که یک ارز دیجیتال را خریداری کرده و فارغ از صعود و نزول مقطعی آن، رمزارز را برای مدت طولانی نگهداری میکنند و از بالا رفتن قیمت ارز دیجیتال سود کسب میکنند به عنوان سرمایه گذار ارزهای دیجیتال شناخته میشوند و معمولا سود خوبی هم کسب میکنند. البته این ترتیب میتواند تغییر کند، قیمت لحظهای و تمام اطلاعات مورد نیاز را میتوانید در این وبسایت مشاهده کنید. رمزارزها زمانی که معرفی میشوند یک وایت پیپر را هم ارائه میدهند که در آن به توصیف اهداف و موارد بنیادی رمزارز میپردازند، شما با مطالعه وایت پیپر و کسب اطلاعات پیرامون رمزارز مورد نظر میتوانید تحلیل بنیادی را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید