صفحه اصلی – تیک ارز

• استراتژی ضعف – تهدید (WT) : نقاط ضعف سازمان را به حداقل میرسانیم تا از تهدیدهای احتمالی جلوگیری به عمل آوریم. SWOT به ما کمک میکند تا با توجه به نقاط ضعف و قوت، فرصتها و تهدیدهای کسب و کارمان، یک استراتژی بازاریابی موفق تدوین کنیم. اطلاعات حاصل از این تحلیل در نهایت با استفاده از تحلیل SWOT بررسی و تهدیدها و فرصتها شناسایی میشوند.

متقاضیان تبلیغات بر اساس کلیک بر روی کلمات کلیدی انتخابی خود قیمت گذاری میکنند و گوگل مثل یک مزایده پیشنهادات را بررسی کرده و به افراد برنده اعتبار میدهد و تا پایان اعتبار، صفحه مورد نظر شما را در نتایج جستجو نمایش میدهد. برای انجام اهداف بازاریابی موتورهای جستجو، دو شیوه وجود دارد که یکی بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو (SEO) است و دیگری خرید جایگاههای تبلیغاتی موتورهای جستجو و پرداخت به ازای کلیک (PPC). شما با استفاده از شگردهای تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ میتوانید تاثیر برند خود را بر توده بزرگی از کاربران اعمال کنید.

حتما بارها تبلیغاتی را مشاهده کرده اید که از کانال های مختلف دیجیتال ظرف مدت چند روز، گوش و چشم بخش اعظمی از کل جامعه را نوازش داده اند و برندی خاص را یادآوری نموده اند! کسب و کارها با پرداخت هزینه یا ارائه رایگان محصولات و خدمات خود به این افراد از آن ها میخواهند در کانال های مختلف ارتباطی به ویژه صفحات خود در شبکه های اجتماعی در مورد مزایای محصولات آن ها مطلب منتشر کنند. اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، لینکدین ، پینترست و اسنپ چت به شما امکان می دهند تبلیغات خود را در سایت آنها اجرا کنید.

ارزهای دیگری مانند ریپل یا NEM مانند بیتکوین غیرمتمرکز نیستند ولی از طرف دیگر ویژگیهای دیگری دارند که آنها را خاص میکند. وقتی که کاربران این کلمه کلیدی را در موتورهای جستجو سرچ میکنند، هزاران نتیجه برای آنها ظاهر میشوند که در هر صفحه معمولا 10 نتیجه نشان داده میشود.

به عنوان مثال، ممکن است برخی از کلمات کلیدی را که مربوط به محصول یا خدمات شما هستند شناسایی کرده و محتوای باکیفیت تولید کنید تا به شما کمک کند در نتایج موتورهای جستجو برای این کلمات کلیدی در رتبه­های بالا قرار بگیرید. محتوای غنی و ارزشمندی که شما در روند کانتنت مارکتینگ تولید میکنید، به برندسازی و خلق تجربه لذت بخش برای مشتری کمک بسیاری میکند.

هر محتوایی که فکر میکنید میتواند کاربرانتان را جذب کند، باید برای تولید و بازاریابی آن برنامهریزی کنید. سپس استراتژیهایی برای چگونگی رسیدن به این اهداف تدوین میشود و با مشخص شدن تاکتیکهای مورد استفاده در استراتژیها، برنامهریزی دقیقتری صورت میگیرد. این تحلیل دیجیتال مارکتینگ به شما در تدوین استراتژی، برنامه ریزی بهتر و آگاهی از عوامل خارجی و داخلی تاثیرگذار بر کسب و کارتان کمک میکند. در قسمت تبدیل (Convert) اقدامات دیجیتال مارکتینگ، بازدید کننده را به مشتری تبدیل میکند. آگاهی و ردیابی این موارد کمک میکند تا محتوایی خلق کنید که مخاطب مناسب را در زمان مناسب در مسیر خرید هدف قرار میدهید که قطعا تفاوت زیادی ایجاد میکند.

• مناسب و واقعبینانه (Relevant) : در اهدافی که مشخص میکنید باید صداقت و واقع بینی به خرج دهید. • مشخص (Specific) : اهداف باید به وسیله اعداد و ارقام مشخص شده باشند. • زمان محور (Time Based) : اهداف شما باید در قالب زمان، زمانبندی شوند. باید به این نکته پی ببرید که اگر کسب و کارها قصد ماندن در بازار را دارند و هنوز می خواهند برای جذب مشتریان خود تلاش کنند، ورود به فضای دیجیتال و حوزه بازاریابی دیجیتال یک ضرورت محسوب میشود. توجه کنید بازاریابی دیجیتال باید هماهنگ با ۴P شما و در امتداد آن باشد، تا پیامهای متناقضی به مخاطب ارسال نشود.

در استراتژی RACE و استراتژی AIDA (که در ادامه توضیح دادهایم)، روند دیجیتال مارکتینگ پس از خرید مشتری تمام نمیشود و تعامل (Engage) با مشتری ادامه دارد. اجرا شود. بنابراین اینترنت مارکتینگ را میتوان یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ دانست. این مجموعه سال 1399 در ادامه فعالیّت خود، با تاسیس وب سایت پا را فراتر گذاشت و به صورت جدی تر در راستای آموزش و معرفی ارزهای دیجیتال و ابزارهای موجود در این بازار به سرمایهگذاران این حوزه کمک کرد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، هیئت رسیدگی به جرائم مالی ترکیه (MASAK)، شعبه ترکیه صرافی بایننس را جریمه کرد. از دیگر استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ میتوان به روش SMART در تعیین اهداف اشاره کرد. این مدل به عنوان سومین مدل محبوب دیجیتال مارکتینگ شناخته شد و یکی از دلایل این اتفاق، آسان بودن برنامه ریزی و ساختاربندی فرآیندها در این مدل بود. این استراتژی به تحلیل فاکتورهای ذکر شده پرداخته و در نهایت به برنامه ریزی بهتر و ایجاد تغییرات سازمانی، توسعه محصولات و خدمات و به طور کلی پیشرفت کسب و کار کمک میکند. این استراتژیها به شما راهکارهای بسیار مناسبی جهت برنامه ریزی هوشمندانه روند کسب و کارتان میدهند.

بسیاری از بزرگترین وبسایتها و شرکتهای جهان، بخش وبلاگ به شدت فعالی دارند که در آن به صورت روزانه مطالب، تصاویر، ویدیوها و سایر فرمتهای محتوایی را قرار میدهند. یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ به احتمال زیاد نیازمند جنبه های پرداختی و رایگان به صورت همزمان برای موثر عمل کردن است.

دیدگاهتان را بنویسید