مرحله بعدی، تمرکز بر روی سئو است

به گزارش روزنامه نیکی ژاپن، آژانس خدمات مالی (FSA) این کشور در حال کار بر روی پیش نویس یک طرح قانونی است که تنها به بانکها و شرکتهای انتقال حواله حق صدور استیبل کوین را میدهد. شما هم میتوانید با راهاندازی وبلاگ سایتتان و تولید محتوا بر اساس اصول سئو و نیازهای مشتریانتان، یک فرصت طلایی برای جذب مشتریان و فروش بیشتر داشته باشید. به عنوان مثال از زمانی که شما تلاش بر فروش محصول خود میکنید مانند اقداماتی از قبیل تبلیغات، جلب اعتماد و … البته تعداد ابزارهای دیجیتال مارکتینگ امروزه به طرز چشمگیری افزایش یافته است و هر کدام از آنها، روزانه دستخوش تغییراتی از قبیل پیشرفت یا پسرفت میشوند.

همچنین تلاش ما بر این است تا انواع بازاریابی دیجیتال و البته ابزارهای کاربردی این حرفه را به شما معرفی کنیم. این ابزار ساده، توسط گوگل ایجاد شده است که وبسایتهای مختلف را محک میزند و آنها را در مقیاس 1 تا 100 برای تلفنهای همراه و انواع دسکتاپ درجهبندی میکند.

دیجیتال مارکتینگ به شما کمک میکند تا پرسونای خریدار را بررسی و استراتژیهای بازاریابیتان را برای مشتریان بالقوه اصلاح کنید. برای مثال یکی از اهداف شما می توانید این باشد که رنک سایت در دو ماه اخیر باید چقدر شده باشد.یا میزان بازدید از سایت تا دو ماه دیگر باید چه اندازه ای باشد.همه اینها می توانند اهداف شما باشند.

بسیاری از رقبای شما با استفاده از دانش دیجیتال مارکتینگ، مشتریهای بسیاری جذب میکنند. سرویس سمراش از دیگر ابزارهای تحلیلی به شمار میرود که مورد استفاده بسیاری از دیجیتال مارکترها به خصوص متخصصان سئو و بهینه سازی است. میدانید که آنالیز دادههای یک وبسایت، از عمدهترین وظایف دیجیتال مارکترها است؛ حال اگر بخواهیم بهترین ابزار را برای آنالیز وبسایت، رصد نمودن ترافیک دریافتی، ثمربخشی بازاریابی شبکههای اجتماعی و بررسی استراتژیهای جدید بکار گرفته شده به کارشناسان بازاریابی آنلاین معرفی کنیم، گوگل آنالیتیکس در اولویت قرار خواهد گرفت.

بدون شک گوگل آنالیتیکس ( Google Analytics) مهمترین و البته مشهورترین ابزار حرفه دیجیتال مارکتینگ به حساب میآید. شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت می تواند شما را در ایجاد و توسعه یک سایت کاملا حرفه ای و کارآمد یاری نماید. زیرا امکانات و کاربردهای رایگان آن نیز میتواند تا حدودی به حرفه شما کمک کند. مثلا اگر در ایکامرس فعالیت میکند تعداد کالاها و تنوع محصولات رقبا را بررسی کند یا مثلا عملکرد سئوی سایت رقیب را با ابزارهای سئو بررسی کند یا اگر روی بلاگ فعالیت میکند تعداد مطالب منتشر شدهی رقیب در ماه و روز ، نوع محتوا ، انتخاب موضوع محتوا را بررسی کند.

در ادامه میخواهیم برخی از این ابزارهای مهم را بررسی نماییم. دیجیتال مارکتینگ در دنیای کسب و کار یک موضوع مهم تلقی میشود چرا؟ چرا دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کاری مهم است؟ روشهای بازاریابی دیجیتال، از طریق ابزارهای مهم و کاربردی آنها صورت پذیر است. تفاوت اصلی بازاریابی دیجیتال با سنتی در این است که کمپین های دیجیتال مارکتینگ منحصرا از طریق کانال های دیجیتال اجرا می شوند و به بازاریابان امکان کنترل و تجزیه تحلیل بهتر و دقیقتر و با داده های بیشتر در کمپین های تبلیغاتی بزرگ را می دهد. طبیعتا مخاطبین هدف با توجه به کانال ارتباطی یا اهدافی که برای یک محصول یا کمپین خاص دارین میتونه متفاوت باشه.

دیدگاهتان را بنویسید