مشاوره دیجیتال مارکتینگ و آموزش مهارت های بازاریابی دیجیتال

روش ها و استراتژی های اینستاگرام مارکتینگ آشکار است؛ فقط کافی است اندکی در این باره مطالعه کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید. اگر از این مقاله راضی هستید، آن را در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید. در صورتی که پیشنهادی برای بهتر کردن این مقاله دارید، آن را با ما در میان بگذارید. در روش اینستاگرام مارکتینگ، هر کسب و کار یا هر فرد یک پروفایل مخصوص به خود خواهد داشت.

تعریف هر کسب و کار از دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اینستاگرام یکی از جدیدترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای صاحبان کسب و کار است. تا جاییکه کسب و کارهایی که در آن رقابت تنگاتنگی بین بازیگران اصلی آن در دنیا وجود دارد، حساب ویژه ای بر روی جلب نظر مخاطبان در اینستاگرام باز کرده اند و میزان بودجه ای که توسط این بنگاه های اقتصادی برای صرف هزینه به روش های مختلف در اینستاگرام اختصاص می دهند، به طور مداوم در حال افزایش است.

بهتر است برای پستها و استوریها قالب معینی در نظر بگیرید که منحصر به کسبوکار شما باشد. منظور از غیرتکراری این است که یکسری هشتگ همیشگی را از یک پست به پست دیگر کپی نکنید و هر بار ترتیب آنها را تغییر داده و تعدادی را عوض کنید. حتی برخی از متخصصان که در بازاریابی شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند تمایل دارند مخاطبان خود را از هر گوشه و کنار جهان پیدا کنند؛ اگر در یک فضا موفق نشوند به مسیر دیگری تغییر می دهند.

بنابراین به راحتی می تواند از تصاویر بیشتری از محصولات خدمات یا مطالب مورد نظر خود را در پیج بارگذاری کند. کاربران شبکه اینستاگرام در تمام جهان، عکس ها، تصاویر و فایل های ویدیویی خود را به اشتراک می گذارند؛ چیزی که هم اکنون به عنوان پیج اینستاگرام میشناسیم. کاربران در روشهای اینستاگرام مارکتینگ می توانند سایر پیج ها را دنبال نموده، پیام های خصوصی مبادله کنند، در نظرسنجی شرکت کنند و فیلم ها و تصاویر را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

هر ساله میلیون ها کاربر در اینستاگرام از صفحات مختلف بازدید میکنند؛ حتی اگر بتوانید ۶۰ درصد از این ترافیک را در پیج خود را در اختیار بگیرید حتما موفق می شوید. سوابق کاری موفق افراد نقش موثری در انتخاب آنها به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ شرکت ها دارد. اصول بازاریابی اینستاگرام و استراتژی ها و تکنیک هایی که در این حوزه وجود دارند به کمک کسب و کارها و شرکت های تجاری میآیند تا بتوانند فعالیت های خود را توسعه دهند. فرض کنید یک تجارت در حوزه محصولات ساختمانی فعالیت می کند؛ از میزان ۱۰۰ درصد از کاربران اینستاگرام، حدود ۷۵ درصد از پیج های تجاری دیدن می کنند و این به مفهوم آن است که شما می توانید با هدف قرار دادن مخاطبان، محصولات خود را معرفی کنید.

بواسطه ویژگیهایی که اینستاگرام در اشتراکگذاری عکسها در اختیار کاربرانش قرار داده، روز به روز از استفاده از مطالب و محتواهای متنی و تاثیرات آن کاسته میشود. تمام این موارد برای کسب و کارهای تجاری، فروشگاه های اینترنتی یا کسب و کارهایی که خدمات را ارائه می دهند نیز وجود دارد. شما به عنوان صاحب یک کسبوکار میتوانید با قراردادن عکسها و ویدیوهای جذاب از محصولات و خدماتی که ارائه میدهید، مخاطبان بیشتری را جذب خود نموده و در نمایش این تصاویر، از ابزارهایی مانند رنگها و افکت های مختلف استفاده نمایید تا هرچه بیشتر به انتقال پیام کسب و کارتان بپردازید.

هرچه گرافیک و کیفیت عکسها و ویدیوهای استفاده شده بهتر باشد، انتقال این پیام راحتتر و سریعتر خواهد بود. عکس ها راهی برای رساندن مستقیم یک پیام به مخطابان هستند. یادتان نرود که گذراندن دوره دیجیتال مارکتینگ شما را به یک دیجیتال مارکتر تبدیل نمیکند. از زمانی که اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد، دنیای رسانه های اجتماعی را با یک تحول و تغییر عظیم روبرو کرد. دیجیتال مارکتینگ یا همان تبلیغات اینترنتی به خاطر سهولت در انجام، کاهش هزینه ها، ماندگاری بیشتر در مقایسه با زمان بازاریابی سنتی و از همه مهمتر فراگیر بودن و نداشتن مرز مشخص منطقهای و جغرافیایی، طی سال های گذشته نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

کاربران در این فضا و محیط، علاقهمند به محتواهای ویدئویی بوده و در نتیجه شما باید تلاش نمایید تا در محتواهای بازاریابی خود دائما عکس و ویدیو استفاده کرده و آن ها را قرار دهید. کسی که شغل دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی را به عهده میگیرد باید درک قوی و خوبی از استراتژیهای رایج و ابزارهای مربوط به آن را داشته باشد. پیج های بیزینسی در اینستاگرام از امکاناتی متفاوتی برخوردار هستند که اکانتهای معمولی از آن بیبهره هستند. در مدیریت و برنامه ریزی برای اجرای اصول بازاریابی اینستاگرام لازم است بدانید که شبکه های موجود در این رسانه تا چه میزان درگیر هستند.

لازم است در اجرای اینستاگرام مارکتینگ برای تجارت دقیقاً بدانیم که این روش چه سودی برای شرکت ها دارد و چگونه از آن استفاده کنند. یکی از اصول بازاریابی اینستاگرام میگوید باید تعیین کنید که مخاطبان شما در چه موقعیت جغرافیایی زندگی می کنند و چه نیازی دارند و چرا باید از پیج اینستاگرام شما بازدید کنند. شاید تعجب کنید اما ریزترین نکات در بازاریابی اینستاگرام وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید به موفقیت می رسید.

قدرت یک محتوای نمایشی تا حدی است که میتواند به قدری احساسات مخاطبان تان را به غلیان در آورد که هر محتوای متنی این توانایی را ندارد. دیجیتال مارکتینگ به مجموعه ای از فعالیت های بازاریابی گفته می شود که در بستر وب صورت می گیرد. صدها و هزاران مدل تبلیغاتی در حوزه بازاریابی اینستاگرام وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید