افزایش نرخ اشتراک در محتوای ویدئویی کوتاه
چرا ویدئوی کوتاه، نسل آیندۀ تولید سرنخ است؟ ویپدیا بلاگ صباویژن
نرخ تعامل ویدئو یک شاخص مهم برای سنجش میزان جذابیت، کارایی و تأثیرگذاری یک ویدیو در دنیای مجازی است. نرخ تعامل ویدئو نسبت تعداد افرادی که با یک ویدیو تعامل دارند (مانند بازدید، لایک، کامنت، اشتراکگذاری، سابسکرایب و غیره) به تعداد کل بازدیدکنندگان آن ویدیو است. به عبارت دیگر، نرخ تعامل ویدیو نشان میدهد که چه درصد از مخاطبان یک ویدیو فقط آن را مشاهده میکنند و چه درصد از آنها علاوهبر مشاهده، عمل دیگری هم انجام میدهند. در این سرویس کاربران میتوانند با آپلود ویدئو و وارد کردن کلمههای کلیدی مرتبط با کسبوکارشان در سیستم هوشمند شرکت آپارات، تبلیغاتی هدفمند را تنظیم و مدیریت کنند. در این مقاله سرویس تبلیغات آپارات را به طور کامل معرفی میکنیم و طرز کار با این سرویس و نحوه بارگذاری، انجام تنظیمات و پخش تبلیغات ویدئویی را توضیح میدهیم. Utreon یک سرویس اشتراک ویدیو است که استفاده از آن آسان است و طیف وسیعی از محتوا را میزبانی می کند.
بینندگان میتوانند هنگام تماشای ویدیوها و تعامل با شخصی که ویدیو را پخش میکند، روی آن نظر بگذارند. این یک گزینه خوب برای تولیدکنندگان محتوا و کسب و کارهایی است که به دنبال تعامل با مخاطبان خود هستند. Metacafe سایتی است که بر روی ویدیوهای کوتاه در دسته بندی هایی مانند ورزش، مد، موسیقی، فیلم و بازی های ویدیویی تمرکز دارد. همه ویدیوها کوتاهتر از ۱۸۰ ثانیه و کمتر از ۱۰۰ مگابایت هستند، که این را به یک پلتفرم ایدهآل برای اشتراکگذاری بررسیهای محصول و دستورالعملهای سریع تبدیل میکند. برای مثال، اگر یک ویدیو به ۲۰۰۰۰ بازدید برسد، Metacafe برای هر ۱۰۰۰ بازدید ۵ دلار می پردازد. یکی از دلایل اصلی موفقیت ویدئوها در تبلیغات، قابلیت انتشار و پخش گسترده آنها در پلتفرمهای آنلاین است.
با استفاده از ویدئوها میتوانید مخاطبان بیشتری جذب کرده، نرخ تبدیل را افزایش دهید و در نهایت بازدید بیشتری به سایت خود هدایت کنید. در این مقاله به بررسی راهکارهای استفاده از بازاریابی ویدئویی برای افزایش ترافیک سایت میپردازیم. این روند در سال 2024 نیز یکی از ترندهای برتر خواهد بود، زیرا محتوای ویدیویی 10 تا 15 ثانیه ارتباط برندها را بازسازی کرده و تعامل را بیشتر میکند. علاوه بر این، این فرمت به راحتی قابل اشتراکگذاری است و استراتژیهای بازاریابی ویدیویی آنلاین را بهبود میبخشد. این برنامه محتوای متنوعی از جمله برنامه های تلویزیونی، موزیک ویدیوها، داستان های الهام بخش و ویدیوهای DIY را پخش می کند. این سایت شامل بسیاری از ویژگیهای مشابه فیسبوک است، از جمله توصیههای شخصیسازی شده و امکان اظهار نظر در مورد ویدیوها و تعامل با سایر کاربران.
استفاده از انکودرهای رایج Zend Guard , ionCube, sourceguardian و …… همگی دارای ضعفهایی هستند. یا دکودرهای (رمزگشا) مخصوصشان نوشته شده است، یا سورس شما را دارای باگ میکند یا محدود به نگارش PHP خاصی میکند که بسیار وقتگیر و دوبارهکاری به بار میآید. ضمن اینکه غالبا هزینههای بسیار بالایی برای تهیه آنها نیاز است و همچنین امنیت کامل را برای شما تامین نمیکنند. با توجه به شلوغی زندگی امروزی، مخاطب ترجیح میدهد منظور و مفهوم را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کند و بعد تصمیم بگیرد. در راهنمای «بهینهسازی تبلیغات ویدیویی» نکات بیشتری همراه با مثال بررسی کردیم که پیشنهاد میکنیم آن را مطالعه کنید.
با لایسنس گذاری، شما قادر به تنظیم محدودیتهایی برای استفاده از محصول خود هستید. این امر میتواند شامل محدود کردن دسترسی به محصول، تعیین نوع استفاده یا حتی محدودیت زمانی باشد که باعث میشود کاربران تنها به محصول در مدت زمان مشخصی دسترسی داشته باشند. «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست میآورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... اگر میخواهید بلاگری را در شبکههای اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... به نمونهٔ زیر نگاه کنید که شستهشدن فرش در لباسشویی را در ویدیو نمایش میدهد. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم.
ویدئوها با ترکیب صدا، تصویر، و حرکت، توانایی ایجاد تاثیر احساسی عمیقتری دارند و این امر باعث میشود که پیامهای تبلیغاتی بیشتر و بهتر در ذهن مخاطب باقی بمانند. نسترن بعد از تجربه ۳ ساله در تیم بیزینس یکتانت، مدتی است که به تیم محصول پیوسته است و روی محصول تبلیغات ویدیویی همسان کار میکند. این مسئله کمک میکند بازدهی کمپین را بررسی کنید که اگر به بهینهسازی نیاز دارد، این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید هیچ کمپینی نمیتواند ما را بهطور ۱۰۰ درصدی به نتیجهٔ موردنظرمان بدون بهینهسازی نزدیک کند. حالا چطور این کار را کنیم؟ پس از ثبتنام در پنل یکتانت و افزایش موجودی آن، شما میتوانید تنظیمات هدفمندی را برای تبلیغات ویدیویی خود انجام دهید.
به همین دلیل، این محتواها تعامل در رسانههای اجتماعی و رتبهبندی سئو را بهبود میبخشند. بهرهبرداری از محتواهای ویدیویی، استراتژیهای بازاریابی ویدیویی آنلاین را در سال 2024 موفقتر کرده و دید آنلاین را افزایش میدهد. با ارائه تجربه های غنی و تعاملی از طریق واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)، سطح تعامل مخاطبان را افزایش دهید و این تحول میتواند در استراتژیهای بازاریابی ویدئویی آنلاین مفید باشد. برندها از این فناوریهای پیشرفته فراتر از نمایش محصولات و خدمات استفاده میکنند، زیرا به مشتریان خاطرات و تجربیات فراموشنشدنی میدهند و وفاداری آنها به برند را افزایش میدهند. استفاده از قابلیتهای جدید اینستاگرام مانند ریلز، استوری و لایو میتواند تاثیر زیادی در افزایش نرخ تعامل مخاطبان با ویدیوی شما داشته باشد. استفاده از این قابلیتها میتواند باعث شود پروفایل کاربری شما فعال و متنوع به نظر برسد و مخاطبان را به دنبال کردن محتوای شما تشویق کند.
به عنوان مثال، اگر شما به دنبال افزایش آگاهی از برند یا معرفی یک محصول خاص هستید، “تبلیغات لینک یک” می تواند در ایجاد یک تاثیر اولیه قدرتمند برای برند شما کمک کند. ویژگی “تبلیغات لینک یک” به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که تبلیغات خود را در ابتدای ویدیوها و قبل از نمایش هر محتوای دیگری، به نمایش درآورند. این یعنی تبلیغ کنندگان می توانند با انعطاف بیشتر و با پرداخت هزینه های متغیر، تبلیغات خود را در مکان های مطلوب تری نمایش دهند. هدف از راهاندازی این سرویس، کمک بیشتر به کسبوکارها و افرادی است که میخواهند با بودجه دلخواه، تبلیغات ویدئویی انجام دهند و توسط مخاطبان هدف اصلی خود بیشتر دیده شوند. کوین واتس (Kevin Watts)، بنیانگذار شرکت Raincross، بر اهمیت ویدئوهای معرفی محصول در افزایش نرخ تبدیل در تجارت الکترونیک تأکید میکند.
بررسی تجزیه و تحلیلهایی که شبکههای مجازی مختلف در اختیار شما قرار میدهند میتواند در شناخت مخاطبانتان بسیار مفید باشد. ویدیو در دنیای مجازی یکی از اصلیترین و مهمترین راهها برای انتقال پیام، اطلاعات و احساسات و ایدهها به مخاطبان است. ویدئو میتواند تصویری جذاب، زنده و واقعگرایانه از یک محتوا، محصول، خدمت یا رویداد ارائه دهد و باعث تقویت حافظه، تعامل و اعتماد مخاطبان شود. ویدیو همچنین میتواند برای آموزش، تبلیغات، سرگرمی، هنر و فعالیتهای اجتماعی استفاده شود. یوتیوب با داشتن میلیاردها کاربر فعال و مشاهده ویدیوهای روزانه، پلتفرمی عالی برای تبلیغ کنندگان است تا از ویدیوهای خود برای جذب مخاطبان استفاده کنند.
در این کمپین، نحوهٔ کارکردن با محصول کامل آموزش داده شد و در نهایت هم دربارهٔ تاثیرات و مزایای محصول صحبت شد. پلتفرم ویدیو آروان با ارایه یک پلیر سفارشیسازیشده، به شما امکان میدهد تجربهای متناسب با نیازهای کاربران خود ارایه دهید. از قابلیتهایی مانند فولاسکرین شدن ویدیو، دکمههای تعاملی، تا تنظیم رنگ و نحوه شروع ویدیو (با صدا یا بیصدا)، همه امکانات بهطور کامل قابل تنظیم هستند. این قابلیت به شما کمک میکند تا تجربه کاربری را بهبود دهید و کاربران با محتوای شما ارتباط بهتری برقرار کنند. در دوران همهگیری کرونا، ویدیو به یکی از ابزارهای اصلی برای برقراری ارتباط تبدیل شد.
بهجای توسعۀ کمپینهای ویدئویی کوتاهمدت سنتی، سریالهای بلندمدت با شخصیتها و داستانهای تکرارشونده را در نظر بگیرید. این رویکرد داستانگویی ارتباط عمیقتری با مخاطب برقرار کرده و برند شما را بهیادماندنیتر میکند. زومکد مرکز آموزش دیجیتال مارکتینگ میباشد، به مدیران کمک میکند کسب و کارشان را سریع تر رشد بدهند. میانگین نرخ تعامل به شکل محتوای ویدیوی شما و موضوعی که در مورد آن است بستگی دارد. برخی از اشکال محتوا – مانند پخش زنده – در ماهیت خود بیشتر از سایرین درگیر هستند.
زمانی که شما بتوانید مخاطب هدف خود را بشناسید میتوانید روحیه و سبکی از ویدیو را انتخاب کنید که با شخصیت و احساسات مخاطبانتان همخوانی داشته باشند. همچنین میتوانید مکانی مناسب برای انتشار محتوای ویدیویی خود پیدا کنید که بیشترین مخاطب هدفتان در آنجا قرار دارد. به طور کلی شناخت مخاط هدف به شما کمک میکند که با توجه به رفتار، نقش و موقعیت مخاطبانتان ویدیویی مناسب با خلق و خو و روحیه آنها بسازید و به این طریق ویدیو را برای آنها جذابتر کنید. بهطور کلی پس از استفاده از ویدیوهای شورتس یا کوتاه یوتیوب « YouTube Shorts » توسط کانالها ، تعداد بازدید ویدیوهای طولانی کاهش یافته است. با این حال هنگام تجزیه و تحلیل گروههای مختلف سازندگان محتوا برحسب اینکه آنها در اصل تولید محتوای کوتاه یا بلند انجام میدهند، تأثیرات متفاوت بوده است. آن دسته از تولیدکنندگان محتوا که رویکرد آنها اغلب تولید و انتشار ویدیو های بلند بوده، پس از استفاده از فیلم های کوتاه کاهش قابل توجهی در میزان بازدید داشتهاند.
بر اساس تجربه، تبلیغات همسان ویدیویی از آنجایی که در بین مطالب یک صفحه نمایش داده میشود، باید در ۲ تا ۳ ثانیه اول برای مخاطب جذاب باشد تا او را مشتاق کند ویدیو را ادامه دهد. این ویدیوی تبلیغاتی که مشاهده کردید، به شکل زیر در جایگاه تبلیغات ویدیویی همسان یکتانت همراه با دکمه و تیتر قرار گرفت. همان طور که میبینید، محتوای تبلیغ ویدیویی کاربر را به بازیکردن تشویق میکند و در آن مشخص است بعد از بازی، جوایز جذابی خواهد گرفت. با این مزایا، کسبوکارها میتوانند از محتوای UGC برای ارتقای برند خود و ایجاد روابط عمیقتر با مخاطبان استفاده کنند. اگرچه بسیاری از روشهای تبلیغ ویدئو رایگان هستند، گاهی اوقات نیاز است برای دستیابی به نتایج بهتر هزینه کنید. خوشبختانه بازاریابی ویدئویی معمولاً بودجه زیادی نیاز ندارد و میتواند بسیار اثربخش باشد.
درصد افرادی که از پلتفرمهای مختلف شبکههای اجتماعی برای اشتراکگذاری تصویر و ویدئو استفاده میکنند، بهصورت نمودار زیر است. تحقیقات نشان میدهد که مخاطبان، تماشای ویدئوهای مرتبط و اصیل (۶۳٪) را به ویدئوهای پُرزرقوبرق و گران (۳۷٪) ترجیح میدهند. حتی اگر هدف شما از تولید محتوا، آموزش و اطلاعرسانی باشد، باز هم باید به اصالت برند خود پایبند باشید و با مخاطب خود بهصورت شخصی ارتباط برقرار کنید. اگر هدف شما برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان است، باید همواره از روندهای مصرف ویدئو آگاه باشید. بررسی سالانۀ وضعیت بازاریابی ویدئویی Hubspot به همراه Wistia، نشان میدهد که در سال 2024 کسبوکارهای کوچک و متوسط ۱۳درصد و کسبوکارهای بزرگ ۵درصد افزایش پخش ویدئو را تجربه کردهاند.
و موضوعات خاص به طور قابل توجهی بیشتر از موضوعات دیگر در پلتفرم، مانند محتوا “چگونه” درگیر هستند. بازاریابان به طور فزایندهای به یوتیوب به عنوان یک شبکه اجتماعی قدرتمند نگاه میکنند. با رشد مداوم ویژگیهای اجتماعی این پلتفرم، فرصتهای جدیدی برای تعامل با مخاطبان و ارتقای کانال شما به وجود میآید. شما با ساخت اینطور ویدیوها به مخاطبان خود فرصت میدهید تا در فعالیتهای جالب و سرگرمکننده شرکت کنند، خودشان را آزمایش کنند یا نقطه نظر خود را در مورد محصولات یا خدمات شما بگویند. این کار باعث میشود که شما مخاطبان خود را به تعامل با پیج تشویق کنید، بازخورد از آنها بگیرید و یک کامیونیتی فعال بسازید.
برخلاف متن، که ممکن است برخی کاربران را خسته کند، محتوای ویدئویی میتواند بهراحتی احساسات کاربران را تحریک کرده و ارتباطی عمیقتر با آنها ایجاد کند. بهعنوان مثال، میتوانید ویدئوهایی از پشتصحنه کسبوکار خود یا معرفی محصولات جدید ایجاد کنید تا کاربران به شما نزدیکتر شوند و تمایل بیشتری به خرید داشته باشند. با رشد روزافزون محتوای تولیدشده توسط کاربران (UGC)، نیاز به بستری مطمین، سریع و منعطف برای مدیریت و انتشار این محتوا بیشتر از همیشه احساس میشود. پلتفرم ویدیو آروانکلاد با فراهم آوردن امکاناتی پیشرفته و متنوع، این نیاز را بهطور کامل پاسخ میدهد و کسبوکارها را قادر میسازد تا تجربهای بینقص برای کاربران خود ارایه دهند. استفاده از میزبانی SEO ، افزایش دسترسی ارگانیک و تعامل مخاطبان را آسان میکند، زیرا محتواهای ویدیویی بیشتر احتمال اشتراکگذاری دارند.
حالا اگر پیشنهادمان هم مطابق با نیاز یا علاقهٔ او باشد، شانس بیشتری برای تبدیلکردن مخاطب به مشتری خواهیم داشت. یکی از مهمترین ویژگیهای پلتفرمهای UGC، توانایی مدیریت ترافیکهای بالا و همزمانی بینندگان است، بهویژه زمانی که محتوایی بهطور ناگهانی وایرال میشود. پلتفرم ویدیو آروان با تکیه بر زیرساخت CDN خود، امکان پخش بیوقفه و بدون تاخیر ویدیوها را حتا در شرایط ترافیک بالا فراهم میکند. با این زیرساخت، پخش ویدیوهایی مانند مسابقات ورزشی با میلیونها بیننده همزمان بدون کوچکترین مشکل انجام میشود. اساس کسبوکارهای مبتنی بر UGC، توانایی کاربران برای بارگذاری محتوا به راحتی و بدون دردسر است. پلتفرم ویدیو آروان با APIهای کاملن توسعهیافته این امکان را فراهم میکند که کسبوکارها بتوانند سیستم بارگذاری ویدیوها را بهشکل مستقیم در اپلیکیشن یا وبسایت خود پیادهسازی کنند.
همچنین، ایجاد محتواهای جذاب و منحصر به فرد، منجر به جذب بیشتر مخاطب و در نتیجه افزایش درآمد میشود. DailyMotion یک سایت به اشتراک گذاری ویدیو است که به کاربران امکان می دهد محتوا را بر اساس دسته، گروه، کلمه کلیدی یا کانال جستجو کنند. DailyMotion بر اساس محتوایی که اخیراً تماشا کرده اند، ویدیوها را به کاربران توصیه می کند. در حالی که افراد می توانند ویدیوها را به صورت رایگان آپلود کنند، فایل ها نمی توانند بزرگتر از ۲ گیگابایت و حداکثر ۶۰ دقیقه باشند. سازندگان محتوا می توانند از طریق محتوای پولی و تبلیغات با استفاده از برنامه شریک انتشاراتی پلتفرم درآمد کسب کنند. بازاریابی ویدئویی در شبکههای اجتماعی احتمالاً باعث افزایش رؤیتپذیری برند و تشویق تعامل کاربران از طریق اشتراکگذاری میشود.
بر اساس آمار منتشرشده توسط iMPACT، مخاطب ۹۵ درصد اطلاعات و پیامی را که در ویدیو داده میشود، به خاطر خواهد داشت. با سرمایهگذاری در تبلیغات یوتیوب، میتوانید به طور موثری مخاطبان خود را گسترش داده و به اهدافتان در یوتیوب برسید. بهترین برنامه انتشار برای شما به عوامل مختلفی از جمله نوع محتوای شما، مخاطبان و زمان و منابع شما بستگی دارد. حالا با گسترش دسترسی چت بات OpenAI ، امکان دریافت درخواست ها از واتساپ در این هوش مصنوعی فعال شده است. همانطور که گفتیم، مصرفکنندگان از ویدئو برای کشف محصولات جدید استفاده میکنند.
در ایران، به دلیل شرایط خاص مانند تحریمها و فیلترینگ، این فرآیند ممکن است متفاوت باشد. الگوریتم یوتیوب مانند هر الگوریتم اجتماعی دیگری، محتوا را بر اساس فاکتورهای مختلف رتبهبندی میکند. آموزش اصولی ساخت ویدیو، معرفی ابزارها و تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و کمک به خوانندگان عزیز برای ساخت ویدیوهای باکیفیت و پربازده، هدف اصلیِ تیم تحریریه آپارات است. یک ویدیو جذاب و در عین حال کوتاه میتواند تاثیر به سزایی در افزایش نرخ تعامل ویدیو داشته باشد. مخاطب مقدار بیشتری از آنرا نگاه میکند و این موضوع میتواند در موفقیت آن ویدیو نقش ویژهای داشته باشد.
با لایسنس گذاری بر روی محصولات، این امکان فراهم میشود که مالکیت و کنترل محصولات را حفظ کنید و اجازه استفاده از آنها را به دیگران بدهید. این فرایند، امنیت و حقوق مالکیت فکری شما را تضمین میکند و محافظت از محصولات شما در مقابل استفادههای غیرمجاز فراهم میکند. برای عضویت در سرویس زی لایسنس، به راحتی میتوانید از طریق منوی سایت، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورت عضو سایت هستید، با ورود به پنل کاربری، به سادگی وارد سرویس زی لایسنس شوید. اول از همه، برویم سراغ همان ۵ ثانیهٔ اول ویدیو که حیاتی است؛ پیام اصلی خود را در این ۵ ثانیه گوشزد یا احساس و توجه مخاطب را به شکلی درگیر کنید. ویدیوهایی که توانستهاند احساس و توجه مخاطب را در همان ۳ ثانیه اول درگیر کنند، ۳۶۰ درصد موفقتر بودهاند.
با پیادهسازی این راهکار، تجربهای منحصر به فرد و حرفهای به مخاطبان خود ارایه دهید و از قدرت ویدیوهای تولیدشده توسط کاربران برای رشد و توسعه کسبوکارتان بهرهمند شوید. همین امروز به پلتفرم ویدیو آروانکلاد بپیوندید و سفر خود را به سمت بهبود تجربه کاربری و افزایش تعاملات آغاز کنید. با توجه به روندهای کنونی در رسانههای اجتماعی و تمایل کاربران به محتوای کوتاه و مختصر، شورت ویدیوهای یوتیوب به وضوح ارزش آپلود دارند. این نوع محتوا به دلیل جذابیت و قابلیت اشتراکگذاری بالا، میتواند به سرعت مخاطب جذب کند و درآمدزایی خوبی را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، شورت ویدیوها به تولیدکنندگان محتوا این امکان را میدهند که در مدت زمان کوتاهی، پیام خود را منتقل کنند و به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند. ویدئوها به یکی از بهترین فرم های محتوایی تبدیل شده اند که مردم به صورت آنلاین مشاهده می کنند.
در حوزه بانکداری، پلتفرمهای فینتک مانند Revolut یا Monzo از ویدیو برای توضیح خدمات مالی به شیوهای ساده و قابل فهم استفاده میکنند. این پلتفرمها از ویدیوهای آموزشی و توضیحی برای آشنایی بیشتر کاربران با خدمات مختلف مانند مدیریت حساب، انتقال وجه و سرمایهگذاری بهره میبرند. همچنین، کاربران میتوانند نظرات و تجربیات خود از استفاده از این خدمات را در قالب ویدیو به اشتراک بگذارند. این محتواها به دیگر کاربران کمک میکند تا با اعتماد بیشتری به خدمات مالی دیجیتال روی بیاورند و از مزایای آنها استفاده کنند. در فروشگاههای اینترنتی مانند آمازون، استفاده از ویدیوهای UGC یکی از راههای موثر برای افزایش اعتماد خریداران است.
ما هر چه جلوتر میرویم، اشتیاق بیشتری برای مصرف انواع محتوای رسانه ای پیدا میکنیم. البته که این اشتیاق ریشه در تغییر و تحولات فناوری و انواع پلتفرم های رسانه ای نیز دارد. نمیتوان بدون اثرات تغییر فناوری و پیشرفت تکنولوژی به این وضعیت نگاه درستی داشت. رابرتسون نظریهپرداز رسانه ، با اشاره به تغییرات زیست انسان متأثر از دنیای دیجیتال ، آنرا « فشردگی جهان » نامیده است. درست است که او این اصطلاح را سه دهه قبل بهکار گرفته، اما هر چه جلوتر میرویم، این واژه بیشتر ملموس و از انتزاع خارج میشود. اگر تا به امروز نگرانی شما از هرگونه سرقت، سوءاستفاده و منتشر شدن سورسکدهایتان رفع نشده است، ما به شما بهترین راهکار را معرفی میکنیم که امنیت کامل کدهای شما حفظ میشود.
کسبوکارها اغلب برای ایجاد آگاهی از برند و دستیابی به مشتریان بالقوه، ویدیو تولید و به اشتراک میگذارند. سایت های اشتراک گذاری ویدئو نقش مهمی در ارائه این ویدئوها در مقابل مخاطبان هدف دارند. در این مقاله، ما ۱۰ سایت اشتراکگذاری ویدیو را فهرست میکنیم که کسبوکارها میتوانند محتوای خود را ارسال کنند و در مورد مزایای هر کدام بحث کنند. طبق آمارها تا پایان سال 2023، نزدیک به 2 میلیارد کاربر از « YouTube Shorts » پلتفرم یوتیوب که مختص ویدئو های کوتاه است استفاده و محتواهای آنرا تماشا کردهاند. گر چه که مطابق با آمارها، « یوتیوب شورتس YouTube Shorts» توانسته است نسبت به رقبای خود مانند « تیک تاک TikTok» و « Instagram Reelsاینستاگرام ریلز » برتری پیدا کند.
برای نمونه، دموهای محصول یا نظرات مشتریان در قالب یک ویدئوی کوتاه، اعتماد کاربر و تبدیل سرنخ را بهطور قابل توجهی افزایش میدهند. تأثیر منفی افزایش فیلم های کوتاه در شبکه های اجتماعی بر میزان تماشای ویدیو های بلند مدت در همه دستهها یا ژانرهای محتوایی یکسان نیست و برخی از مقوله ها شدیدتر تحت تأثیر قرار گرفتهاند. به طور خاص، کانالهای متمرکز بر محتوای سرگرمی و سبک زندگی شاهد کاهش قابل توجهی در تعداد بازدید فیلم های طولانی خود بودهاند. در حالی که کانالهایی با موضوع فناوری، ورزش، و محتوای اطلاعاتی/آموزشی کمتر تحت تأثیر قرار گرفتهاند و افت قابلتوجهی را تجربه نکردهاند. با عضویت در سرویس زی لایسنس، پنلی برای شما فراهم میشود که با آن میتوانید به تمام محصولات خود لایسنس اختصاص دهید و از محصولات و خدمات خود محافظت کنید.
سرویس انکودینگ آروان بهشکل اختصاصی برای کسبوکارهایی که حجم بالایی از ویدیوها را مدیریت میکنند، طراحی شده است. این سیستم با پردازش سریع ویدیوها و قابلیت Play Ready، امکان پخش ویدیوها را بدون نیاز به انتظار برای تکمیل تمام مراحل انکودینگ فراهم میکند. به محض آماده شدن اولین کیفیت، ویدیو قابل پخش است که این ویژگی انتشار محتوا را تا چهار برابر سریعتر میکند. با ارایه امکان تولید ویدیو به کاربران، شما به آنها فرصتی میدهید تا بهعنوان سفیران برند به بخشی از جامعه برند شما تبدیل شوند. این امر به افزایش زمان حضور کاربران در پلتفرم شما و تعامل بیشتر آنها کمک میکند. بنابراین، برای دستیابی به بهترین نتیجه، باید محتوای ویدیویی خود را مطابق با الگوریتم هر پلتفرم و مخاطبان هدف آن تنظیم کنید.
اگر موافق باشید، در بخش بعدی نقش تبلیغات ویدیویی در افزایش نرخ تبدیل را طبق آمار و دادههای کمپینهای واقعی و اجراشده توسط یکتانت ببینیم. یوتیوب به عنوان یک پلتفرم ویدیویی، بستری را فراهم کرده که کاربران ویدیوهای خود را آپلود و به اشتراک بگذارند. در این مقاله، به شما نشان میدهیم که چگونه میتوانید با استفاده از محتوای تولیدشده توسط کاربران (UGC)، تجربه کاربری بهتری برای مشتریانتان فراهم کرده و به رشد و توسعه کسبوکارتان کمک کنید. تولید شورت ویدیو همچنین به شما این امکان را میدهد که با مخاطبان خود ارتباط نزدیکتری برقرار کنید. این نوع محتوا معمولاً به صورت غیررسمی و سرگرمکننده تولید میشود و به همین دلیل میتواند به راحتی با مخاطبان ارتباط برقرار کند.
ویدئو به دلیل قابلیتهای بصری و صوتی که دارد، یکی از قویترین ابزارها برای انتقال احساسات و پیامهای تبلیغاتی است. ترکیب تصویر، صدا و حرکت در ویدئو میتواند تجربههای عاطفی عمیقی برای مخاطبان ایجاد کند. این تجربهها باعث ایجاد ارتباط احساسی بین برند و مصرفکننده میشود که تأثیر مثبت و پایدار در ذهن آنها میگذارد. سلدان هم محصولات فیزیکی، هم خدمات، هم فایل و حتی کالاهای مجازی را در سایتش پوشش داده و برای هر کدام یک ساختار مختص به خودشان را ارائه می دهد. بنابراین هم خریدار و هم فروشنده مدیریت جامعی بر روی سفارشاتشان خواهند داشت.
وبسایت topsr.ir به منظور ارائه شیوههای نوین و اثربخش در حوزهی ارائه و فروش طراحی شده است. اگر پرسونای دقیقی طراحی کرده باشیم، نیازی را که ما از این پرسونا برطرف میکنیم، میشناسیم و باید در ویدیو به ارزش پیشنهادی که داریم، اشاره کنیم. فقط به این مسئله توجه کنید متن کالتواکشن شما با اقدامی که بعد از کلیک انتظار دارید، اتفاق بیفتید، همخوانی داشته باشد. از طرفی، بهتر است از عبارتهایی استفاده کنید که انجامدادن کاری را گوشزد کنند؛ مثلاً بهجای «ثبتنام» به سراغ «ثبتنام کنید» بروید. حالا چطور مخاطب را فوراً درگیر کنید؟ همان اول به پیشنهادتان اشاره کنید یا مشکلی که مخاطب دارد؛ مثلاً میتوانید با یک پرسش شروع کنید.
این ابزارها به شما بینش و اطلاعات ارزشمندی در مورد محتوای شما، مخاطبان شما و عملکرد کلی کانال شما ارائه میدهند. چندین برند معروف، از جمله Booking.com و IHG Hotels & Resorts، موفقیت های چشمگیری با استفاده از این ویژگی به دست آورده اند. به عنوان مثال، Booking.com توانست با استفاده از “تبلیغات لینک یک” 21% افزایش در یادآوری تبلیغاتی خود تجربه کند. همچنین IHG Hotels & Resorts با ترکیب این ویژگی با اسپانسری یوتیوب، دو برابر متوسط آگاهی از برند را تجربه کرد. یکی از مزایای مهم سرویس ادز آپارات این است که کاربران تنها با ایجاد یک حساب کاربری میتوانند از تمامی امکانات و خدمات این سرویس بهرهمند شوند.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری